Love & Music

Jag har en liten kärleksbok där det är tänkt att jag ska skriva ner tankar, ord, dikter osv om kärlek. Den bra sortens kärlek :). Jag har inte ens hunnit börja. Det enda som står i den på första sidan är: Den här boken är kärlek för mig. (Tack Mari för att jag fick den av dig).

Men tänkte iaf berätta något som är kärlek för mig:
Dashboard Confessional = kärlek för mig. Underbara låtar har dom gjort. Favoriterna är Thick as thieves, As lovers go, Hands down, Vindicated och Stolen.  Och just nu är As Lovers Go favoriten nummer 1 ^^:

"She said, "I've gotta be honest
You're wasting your time if you're fishing round here"
And I said, "You must be mistaken
I'm not fooling this feeling is real"
She said, "You gotta be crazy.
What do you take me for, some kind of easy mark?"
"No, you've got wits, you've got looks
You've got passion, but I swear that you got me all wrong"

All wrong
All wrong
But you got me

I'll be true, I'll be useful
I'll be cavalier, I'll be yours, my dear
And I'll belong to you
If you'll just let me through
This is easy, as lovers go"

Lyssna på den någon gång om ni ids ^^.

På tal om musik: http://www.lastfm.se/user/Aeonis
Den ger en hyffsad inblick vad jag lyssnar på. Och jag har oftast skrobblaren på så man ser vad jag lyssnar på under dagarna :P.

Kommentarer
Postat av: Ewah

Min funkar inte,, visar int vad jag lyssnar på .. blajjblajj

2009-01-29 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0