Jag tänker bäst när jag sover ?

Har hunnit ta mig en powernap på cirka en timma. Kände att jag behövde det. Bad mig själv om råd om hur jag skulle göra.. Fick ett till slut också, vaknade upp av att jag sa: "Låt det ta tid".
Jag är en otålig människa, det måste jag medge. Så det svaret var inte alls oväntat. Självklart så måste jag låta det ta tid. Allt. Precis allt här i livet måste få ta tid.. Och eftersom jag bad mig själv om svaret så måste jag nu också försöka följa mitt egna råd ^^. (Jag hade ju dock hoppats på ett mer handfast råd ;P).

Jag är förmodligen inte speciellt normal,. Ber mig själv om råd innan en powernap och vaknar upp och tänker lyssna på mig själv? Haha. Det var dock rätt lustigt att vakna upp med dom orden i munnen. Tror jag sa dom för mig själv 3-4 ggr så att det skulle fastna ^^

Har även hunnit duscha och nu har jag saker att göra. Måste ta på mig kläder, torka håret och sedan bege mig iväg mot stan. Vet inte riktigt än vad jag ska göra med denna dag. Men jag har en idé ! ^^.

Ta hand om er allesammans ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0