Lagomt lite ! :D

Goddag alla glada :).

Idag har jag tänkt nörda mig för fulla muggar. Det blir spelande i form av Shadow Hearts, och sen på kvällen blir det att avrunda med andra boken i serien om Belgarion av Eddings. Väldigt rosamt ^^
Måste dock redan nu säga att det är så trist att kartorna i den andra boken var inte i bra kvalité, går knappt att urskilja vad det står. Så det får man tyvärr klara sig utan. Menmen. Ska nog gå bra ändå :P.
Kommer iaf inte att befinna mig överdrivet mycket vid datorn. Bara om jag måste rådfråga guiden, vilket jag måste göra ibland. Det är inget fel med det ! ;). Eller så får Mari kolla det åt mig. För hon ska hålla mig sällskap även idag :).

Iaf. Ha det bra alla ni :).

Jag glömde berätta att det även finns en ass-and-boob-lady i spelet. Som faktiskt heter Lady :P

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Well you can't go wrong with a little T'n'A :D

2009-01-14 @ 17:33:58
Postat av: Lilla_Lady

åååh herre gud... hon får fan inte heta Lady O_O

2009-01-14 @ 21:38:18
Postat av: Mats

Men.. lite T&A är ju inte helt fel :P

2009-01-14 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0