Lite mer besvikelse-

Happ. Typiskt.
Mycket saker som händer runtomkring en i ens liv. Mycket tjorv och komplikationer.

Men jag hade iaf en sak att se fram emot. Har skrivit om det tidigare.

Men så var också det förmodligen fucked. Över innan det ens börjat. Vilket inte alls är ovanligt om det handlar om mig. Men men. Bara att bita i det sura äpplet antar jag ^^

Tur jag är för evigt optimist?

Men måste medge att jag blev ledsen. Trodde äntligen det skulle hända. Att lilla jag skulle få ta del av det. Såg fram emot att få vara med. Men icket. Borde jag ens vara förvånad?

Nej men. Man ska inte gräva ner sig i småsaker. Synd är det. Men men, som sagt. Ingen större fara antar jag.

Nej.. Nu blir det en till Harry Potter-film och lite tröstchips ! ^^

Ha det så bra alla ni andra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0