Lite trött men vaken ^^

Igår var jag hos Sophie och Niclas på deras inflyttningsfest. Det var faktiskt hur kul som helst :). Vi körde Lips (Xbox's version av singstar). Jag fick in en storseger så jag var rätt nöjd ^^. Hann även lära mig en lek/spel som var faktiskt väldigt intressant. Sen kan man diskutera om man verkligen borde dra igång den i fyllan? Mr. Lekledare barkade iväg först iaf ^^. Ska försöka glömma en del av dom sakerna som han vräkte ur sig.
Var iaf kul att hänga lite med Sophies legendariska "ungdomsgäng" som hon kallar det. Trevliga peoples :).

Blev iaf full som 3 ägg ! Ingen lek, det kan jag lova ! Tror jag ramlade åtminstone 5 ggr, (kanske fler), på vägen hem. Mitt vänstra knä ser vääldans misshandlat ut idag ska ni veta O.o

Jag tog inte så många bilder igår.. Men.. Jag hann iaf få med ett par bilder på folket. Glömde dock min kamera hos Sophie. Typiskt jag.

Och hur jag mår idag? Bra under omständigheterna. Haha. Måste såå gå och borsta tänderna nu dock. Har fortfarande kvar smaken av vin i munnen O.o.

Jepp. Så det ska jag göra. Och se Lost eller Criminal Minds :).

Kommentarer
Postat av: Mats

Det var en verkligt trevlig kväll i gott sällskap :)



Själv slipper man bakfyllan men efter att ha öppnat kylskåpet och upptäckt att det var tomt så blev det ändå en seg start. Bara att traska ut i kylan mot Ica.



Ha det gott :)

2009-01-03 @ 12:48:37
Postat av: Kubbe

Hur gick det att göra mackor till Sophie? :D Du var trevlig du med...

2009-01-03 @ 16:41:03
Postat av: Emma

Haha, dom där mackorna var ingen lek ! Kakan åt nästan upp min hand när jag höll i salamin ^^ Men i det stora hela så tyckte jag att det gick bra :). Bra att man lyckades göra ett någorlunda hyffsat intryck. Det är verkligen inte lätt att slåss mot blygheten. Men jag försökte verkligen ^^



Och tack detsamma Mats :)

2009-01-03 @ 17:14:44
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0