Lördagstrams ^^

Vad är det med folk idag?

Vad är det med våra liv idag ens. Varför är det aldrig enkelt? Varför i hela fridens namn måste allt vara så komplicerat? Seriöst. Finns inget(/ingen) som är enkelt(/enkel). Inget. Just typiskt.

Ahja. Har inte tid att tänka på det just nu. Är mitt inne att fixa mig för fest. Äter min frukost. Jag vet, jag är inte snabb O.o Och Mari står bakom mig med plattången i högsta hugg ! Sen måste jag sminka klart mig och ta min första drink. Har för vana att dricka minst ett glas innan jag for på fest. Ska till Jennie för hon har fyllt år under veckan. Så det blir lite röj och kanske utgång sen. Jag vet inte säkert än ^^. Men kul lär det vara hursomhelst.

Och just det. Ska fixa Maris smink också. Hon ska få en "rockig" look för Jennie har alltid velat se henne i det :P.

Hoppas alla ni andra också har en trevlig afton ;).

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Själv åt man frukost typ 18.30 :D

2009-01-11 @ 02:23:02
Postat av: Emma

Haha. Ja, då vinner du priset långsammast ;)

2009-01-11 @ 02:52:16
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0