Nå bakis-svammel ^^

Usch och fy och blä! Jag gick ut på tok för hårt igår.
Var vimsig som faen. Ramlade... Spydde.. Var allmänt borta i skallen..

Nu har jag dagen efter ångest !  Fiii fan. Har huvudvärk.. Måste fixa det tror jag.. Jag funderade på att ta en Resorb, (vätske-ersättning, skitbra dagen efter), men inser att då kommer jag jävlat säkert att spy.. Det är såååååå vidrigt. Ord kan inte beskriva hur vidrigt jag tycker att det är. Det är sjukt sjukt illa !

Allmänt svammlig är jag fortfarande märker jag. Gick hem från Kgc i bara kjol och knästrumpor :P. Tur det inte var så kallt. Men lite frusen om låren är jag nog ^^.

Nu har man iaf tagit sig två alvedon.. Funderar på att krypa till soffan och långsamt dö där ^^.

Ha det så bra alla ni!

Ps. Jag har slut pengar på mobilen för tillfället. Ska försöka styra det snart. Men om ni vill något, testa att ringa istället för att sms'a.. :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0