Och så var måndag nästan slut :P

Blandade känslor som sate ! O.o
Vad ska jag göra riktigt? Hm hm hm hm hmmmmmm ! ^^
Jag vet. Svammel som vanligt. Men jag är förvirrad.. Och jag vet att jag tenderar att få det fel. Tro för mycket. Inbilla mig saker... Bla bla bla... Personlighetsstörning som fuckar till det i hjärnbarken.. Hm.. Jag tar avstånd. Tar det chill och försöker klura ut vad jag känner om du ^^. Och sen får vi väl se :).

Har dock haft rätt kul på Facebook idag. Skrev i någon random tråd i en grupp. Och fick rätt roliga otrevliga svar. Jag tyckte mest det var som kul att skriva tillbaka liksom ^^. Haha. Ni skulle sett det :). Hann bli kallad både ett freak, bitch, lesbisk och så var det någon som tyckte att jag borde göra ett sex-change ^^. Hilarious ! :D

Sitter än en gång och lyssnar på käre Absolute Music och försöker reda ut trasslet i huvvet. Ska nog lägga en patiens. Det är rätt rogivande.. Om man inte är en dålig förlorare dvs :P.

Kommentarer
Postat av: Moi igen dårå..

...Känner jag igen ..kan lätt bli rörigt då tankarna snurrar .. bara luta sej tillbaka ta några djupa andetag ...

kram

2009-01-21 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0