Penisbravader

Kan vissa killar bara växa upp? Typ... OMG.. Skulle prata med Donne, och när jag tittar upp så står han helt naken i köket med sin halvt (eller enligt han själv, tre fjärdedels), erigerade penis, yes, jag använder ordet penis. Jag ber han givetvis att sätta händerna för.. Han sätter händerna för ansiktet >.<. Sen börjar han vifta med sin "sak" för att han tycker att det är kul. Sen måste givetivs karln ställa sig en halvmeter ifrån mig och hota med att olla mig om jag inte säger vad det var jag tänkte säga.... Och jag givetvis vägrar ju säga något tills han är anständig. Men när jag ber han ta på sig kalsongerna som han har i handen, så sätter han dom på huvudet ! >.<
Sån är han.. Och jag lovar, det är inte alltid lätt att hålla tålamodet uppe ! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker aldrig för mitt liv ha nu dåligt samvete för att jag är så seg på att komma över!

The nightmare! gonk

2009-01-27 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0