Prima gnäll från en trött Emma ^^

Jag orkar fan inte...
Suck.. Varför ska det vara så jäkla svårt att få sova liksom? Jag testade t.o.m att sova i soffan inatt.. Men gick det? Nää, varför skulle det. Varför skulle jag få sova en vettig tid? Hade så sjuuukt mycket huvudvärk också. Sjukt jobbigt.
Jag unnade mig faktiskt 8h sömn inatt/idag. Alltid något. Så känner mig snäppet piggare idag. Men ont i magen har jag igen :/. Ahja. Jag ska nog inte klaga. Folk har ju faktiskt dött. Tro mig, när man säger det så finns det inget att kontra med längre. Jag har testat det. Klockrent att säga om man tycker någon klagar för mycket ;).

Undrar vad man skulle gjort nu? Jag spelade aldrig igår så den idéen lockar fortfarande ^^. Jobbigt att känna sig så här svag. Känns typ som att man inte orkar med nånting :S.

För att lätta upp stämmningen lite:


Ta hand om er ^^.

Kommentarer
Postat av: Ewah

så du har vart till "himlen"

tur o retur du med ...:-O

2009-01-29 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0