Rise and Shine :)

Då var man uppe och redo att möta ännu en dag :).
Jag läste faktiskt ett kapitel igår, så nu är jag ca halvvägs igenom första boken av The Belgariad, (av David Eddings). Jag läser den givetvis på engelska, fantasy är myyyycket bättre på engelska än på svenska ska ni veta :).

Känner att jag tappade bort mig lite just nu. Så nu är väl ett bra tillfälle att springa och borsta tänderna och duscha.

Mina planer för idag ser ut såhär: Diska och städa tills jag inte orkar något mer. Sedan kanske spela eller se på något. Spännande va? ;) Händer inte allt för mycket i mitt liv.

Hann iaf bli kär igen i Balthier från Final Fantasy XII igår ;). Läste några av hans citat på imdb. Tycker karln är så klockren ! Det är en jäkla synd och skam att Vaan är huvudkaraktären, han är sååå tråkig ! Spelet handlar ju ens knappt om han. Det om något är väl lite konstigt? Och inte är han någon stark ledar-typ heller som t.ex Squall (FF VIII) eller Cloud (FF VII), han är en liten mespropp och en wannabe.. För den sakens skull så tycker jag inte illa om honom. Men Balthier äger ^^.

Balthier
: Ah! The prison repository of wrested relics and raiments.
Vaan: So our things are in here?
Balthier: That's what I said!

Balthier står för mycket bra dialog i det spelet kan jag säga ^^.

Den här bilden har jag faktiskt utskriven. Brukade hänga på kylskåpet i min förra lght :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0