Spel spel spel

Har spelat hela dagen idag typ :).
Nöter Shadow Hearts, nu när man inte är riktigt lika dålig längre så är det nästan halft intressant ^^. Bakgrundsmusiken är dock ett stort minus. Såå jobbig. Och huvudkaraktären Johnnys röst är sjukt störande. Och varför, varför finns det en boob-lady och en ass-lady? O.o

Är det för att killarna ska ha något att roa sig med? Dra en fusion på Shania, (som vi btw kallar miss Twain ibland ;P), och se henne ta av sig det pyttelilla som hon har på sig? Se hur trosorna glider ner lite där bak.. Jag personligen är inte så överdrivet road. Det skulle vara om jag är på mitt mansgris humör i sånna fall ^^.

Den där jäkla ringen som ska vara överallt är inte så rolig. Man kan inte direkt vara halv-slö och typ trött när man spelar. Då är man fucked. Haha. Tro mig. Jag har prövat ;).

Har 15 speltimmar just nu på det. Har ingen aning om hur långt det är dock. Blev just klar med Las Vegas iaf :).

Nej nu ska jag återgå till spelet en liten stund. Ska jaga rätt på min andra UMA och sen är jag nog för trött för att fortsätta och då blir det att gå och lägga sig och läsa lite Eddings :).

Kommentarer
Postat av: Mats

Känner mig småkass, det var på tok för länge sedan jag satte mig ner med ett äkta konsolspel (FF7 nostalgi räknas inte). Måste försöka hitta tillbaka till mina gamer rötter och sluta sitta så mycket vid datorn när man har tid över. :/

2009-01-09 @ 01:46:01
Postat av: Emma

Jag förstår vad du menar. Jag själv har dock mest enbart spelat Final Fantasy, (och sedan Kingdom Hearts xD). Det var dom spelen jag växte upp med ^^ På senare tid har jag försökt köpa mig lite andra spel Shadow Hearts, Disgaea, Odin Sphere. Men fortfarande i kategorin RPG ;). Har dock inte spelat ngt utav dom serisöst förutom nu då. Jag bestämde mig också för att göra ett ryck ^^.

Det jag älskar mest med konsollspel (och rpg) är att man såå lätt kan sätta sig ner och titta på :). Jag är en sån där som kan sitta i timmar och se på när någon annan spelar. Min syster är likadan. Vi har hängt många timmar framför ett spel tillsammans, även om bara en person har spelat mest ^^

2009-01-09 @ 12:25:50
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Japp, det är en nästan oöverträffad känsla att bara sitta och titta på när någon annan spelar. Fast personligen så föredrar jag nog att se på när någon spelar action/fps/strategi eller dylikt så man kan studsa runt i soffan och "ge goda råd". ^^

Fast ja, det är på många sätt oöverträffat att titta på ett bra rpg och bara låta sig sugas in :)



2009-01-09 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0