Störd?

Fan vad obehagligt och jobbigt det blev... Fy fan..
Läser om min personlighetsstörning. Och det är sjukt jobbigt.. Det är konstigt att se någon förklara "ens liv", det är ju inte mig dom pratar om. Men det kunde lika gärna ha varit jag.. Suck.. BLÄ!

http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
<- Om ni orkar ta det.. Det är långt men kan skicka en på rätt spår om man misstänker att man lider av en personlighetsstörning.. Det var iaf så jag fick reda på att jag hade min O.o. Kan ni gissa vilken jag lider av btw? (Dom som redan vet svaret får givetvis inte gissa).

Kommentarer
Postat av: Ewah

Började fylla ifrågorna på personlighetstestet, men visste inte vem av alla jag som skulle svara på frågorna så det blev en aningens förvirrat, så kom inte så långt .. S

2009-01-21 @ 14:25:09
Postat av: emstaar

jag svarade på frågorna.. och jag blev chockad.. måste göra om det, tror inte jag uppfattade frågorna riktigt rätt.. (hoppas jag)

2009-01-21 @ 19:36:15
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0