Tänker på

Godmorgon goddag and whatnot ^^. Jag skulle i en perfekt värld ha klivit upp 1 idag... Meeeeeen. Hade svårt att somna.. Somnade inte förrens 7, så klev upp 2 istället.. Jag tycker att man kan få sova åtminstone 7 timmar. Min kropp blir så knäpp av sömnbrist, så likest ! :).

Idag ser planerna ut så här: Skriva ! Jajjomänsan. Idag ska jag ta mig i kragen och försöka få ner lite tankar om min bok på papper. Jag gör det på det sega sättet, jag skriver helst för hand från början :P. Sen renskriver jag det på datorn och lägger till lite mer detaljer och annat tjaffs ^^.

Eftersom jag tenderar att få ont i handen efter ett tag så ska jag nog inte skriva ihjäl mig. Men jag ska börja, och göra så mycket som jag kan iaf :).

Vill också tillägga att idag är jag väldigt glad ^^. Och det har sina anledningar. Mer om det någon annan gång dock. Allt behöver ni inte veta om mig ni som läser detta. Och jag råkar veta vilka dom allra flesta av er är också ;).

But it feels damn good to be me for the moment :). Jag mår underbart bra idag. Bortsett från det faktum att jag har ont i magen dvs. Tror min kropp vill ha mat. Och då menar jag riktig mat. Inte det jag tryckt i mig dom senaste veckorna ^^.

"Well I stand at the crossroads
Of highroads and lowroads
And I got a feeling it's right

If it's real what I'm feeling
There's no makebelieving"

Love will come through - Travis

Jag älskar denna låt ! ^^ Lyssnar på den precis just nu. Jag lyssnar väldigt mycket på rock faktiskt, (just denna låt är taggad pop/rock). Lugn rock och alternativ rock, is the shit säger jag bara :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0