Trött människa vid datorn ^^

God Morgon ! :)
Jag känner mig dock inte så kry. Känner mig varm, nästan febrig.. Det går ju runt nu så. Donne är ju typ sjuk så han har nog smittat mig >.<
Det skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk faktiskt, vore just typiskt ^^.

Inatt har jag drömt massa, om massa. Många personer hann göra inhopp i min dröm. Det var iaf totally weird. Har haft så många konstiga drömmar den senaste tiden. En del av dom inspirerade av Lost ;). Sånt som händer när man tittar för mycket på något tror jag :P.

Igår/natt han jag faktiskt skriva en dikt och fortsättningen på min novell, som jag btw tror är klar nu. Kanske kan få sig något efterord, men annars tror jag den är slut. Den är ju självbiografisk och handlar om en händelse i mitt liv så. Och eftersom jag tror det som hänt har utspelat sig klart nu så är även min novell det. Låter det konstigt att skriva noveller om sitt eget liv?

Om jag orkar försöka pussla ihop katastrofen till dikt som jag skrev igår så kan jag lägga upp den här. Men ha tålamod för jag är näst segast i världen ibland ^^.


Vad är du hellre?
(Taget från Kingdom Hearts II, du måste ha spelat för att förstå den fulla innebörden :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0