More evilness ^^

Ännu ett hemskt test.. Men resultatet kan bli väldigt roligt ! ^^. Just nu har jag bara min "party-playlist".. Men kan nog bli intressant iaf ^^

1. Sätt din musik på blanda
2.
Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3.
Använd sångtiteln som svar på frågan

1. Hur mår du idag?
Belly Dancer (Bananza)

2. Kommer du komma långt i livet?
Get Busy

3. Hur ser dina vänner dig?
Cocaine .. (Hope that means I make them happy? ^^)

4. Kommer du gifta dig?
Into The Groove

5. Vad är ditt livs themesong?
I'm In Heaven, (When You Kiss Me)

6. Vad är ditt livs historia?
Ganbareh

7. Hur är skolan för dig?
Say It Right

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Harder, Better, Faster, Stronger

9. Hur kommer imorgon vara?
7 Years and 50 Days

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Girlfriend

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Why oh Why

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
It takes a fool to remain sane
(haha, word!)
13. Hur är det med ditt liv?
Move Ya Body

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Paradise

15. Hur ser världen på dig?
Fantasy Dreamworld

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Boys Boys Boys

17. Vad tycker dina vänner om dig?

Hey Baby

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Irreplaceable

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Don't Cha

20. Har du en djup & mörk hemlighet?
My Heart Beats Like a Drum

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Dopeboy

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
L'amour Toujours
(betyder ungefär Evig Kärlek om man ska översätta det)
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Trick Me

24. Vad är några tips till mig?
U + Ur hand   ... (OMG! Kom ihåg.. Jag styr inte över listan ! O.o)

25. Hur kommer jag bli igenkänd?
*host*  ... Give it 2 me ... *host*

26. Vad är min danssång?
What Difference Does It Make

Kommentarer
Postat av: Mari

Stämmer ganska bra in på dig?? ;o

2009-01-23 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0