Lite olika svammel

Goddag goddag :). Hur står det till med alla?

Först av allt vill jag bara säga att Facebook kan bjuda på många överaskningar :). Blev kontaktad häromdagen av en av mina halvsystrar som jag aldrig känt. Och nu surrar vi på msn ^^. Kul !

Fastnat för en låt: Michelle Branch - All you wanted. Tycker den är mycket fin. Såg på en Final Fantasy VIII amv på youtube med den här låten. Har faktiskt hittat en hel del bra musik via amv's på youtube ^^. Har faktiskt lagt upp två amv's själv som min syster har gjort. Den ni ! ^^

Jag är trött idag igen. Klart att jag inte skulle somna förrens 6 igen. Helt hopplöst. Jag är jättetrött ända tills jag går i sängen. Väl där kan jag inte slappna av och somna förrens jag är själv :S. Just typiskt. Får försöka komma på en lösning snart tror jag nog.

Nu funderar jag på vad man skulle ha gjort idag.. Inget som vanligt? ^^. Mari är då busy till 17 idag.. Hm hm hm. Kanske ska spela något, förutom Shadow Hearts då.

Lämnade datorn ett tag.. Det här inlägget har tagit längre än en timma att skriva :P.

Pratade med Donne om allt som är skit just nu. Arbetsmarknadssituationen är helt hopplös. Jag känner folk som måste flytta från sina drömlägenheter för att dom förlorar sina jobb och har inte råd längre. Folks drömmar kraschas till höger och vänster. Och jag känner att jag kan verkligen inte vara glad när jag tänker på allt det här.
Känner ingen som glider på en räkmacka just nu.. Hör bara talas om folks problem hela tiden.
Fram till nu har jag hållt mig från att gråta när det gäller ekonomi, arbete och bostad.. Men det här var fan droppen. När det bara är jag som har det dåligt, så fine, jag är rätt van om man nu får låta så hemsk. Men när folk runtomkring har det svårt. Då går det inte.


Jag skulle behöva en major pick-me-up just nu ! Och den ska fasiken vara stor för att det ska betyda något O.o
Nu ska jag tanka senaste Desperate Housewives och Greys Anatomy. I need it. Och en dusch. Det kanske känns bättre sen.

Ha det bra alla ni som kan ffs. Jag blir så ledsen av att veta att ni har det svårt :/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0