Back on track ^^

Jag ger upp mina onda planer. Haha. Men kul var det ^^. Men lyssnar man lite på Amy Diamond så kommer ens snälla sida fram igen, fort, det kan jag lova ! ^^
Haha... I love not making sense ^^.

Läget idag då? Med mig är det bara fint. Har haft skumma drömmar som vanligt.. Denna natt var det motgångar. Men jag kom över dom. Alltid något ^^. Så ser positivt framåt. För jag är en sån person som tror på att drömmar betyder saker, (ibland).

Jag fastnade totalt i ett samtal just ^^. Typiskt jag :).

Um.. Hade dock ingen poäng idag med mitt skrivande tror jag.. Eller jag misstänker skarpt att jag faktiskt hade det från början, innan jag fastnade med tankarna på annat håll O.o.

Mohahaha! Just nu är jag Sveriges nöjdaste person. En nörd från USA sa just att jag är både cool och awesome ^^. Jag vill såå adoptera honom just nu.. Haha. Men vore nog inte bra för mitt ego tror jag ^^. Haha. Blir väl helt odräglig då :P.
Bästa komplimangen typ ever dock ^^.

Vi höres ! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Javisst! Det räcker inte med att man har runt 10 syskon själv, jag har adopterat minst 8 ^^,

Dom är så söta <3

2009-01-23 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0