Musik, sjukdomar och spel?

Jag känner att jag har helt snöat fast i musiken. Sjukt underbart. Lyssnar just nu på SR-71 - My World. Fick rysningar av den. Jag älskar när låtar ger en rysningar ^^. Och jag älskar när man hittar nya bra låtar också. Oftast finner jag dom via youtube och amv's. Tacka folket för det :).

Jag är så trött idag. Har ont i magen.. Men det är på grund av att jag har borstat tänderna och inte ätit något än. Lustig kropp man har ibland ^^. Men inte gör jag speciellt mycket för att det ska bli bättre? Så får väl typ skylla mig själv eller nå. Fast jag klagar inte iaf, är rätt van att vara känslig mot mycket ^^.

Lustigt att mamma alltid såg sina barn som några slags "super-barn" som aaaaldrig blev sjuka, aldrig var allergiska mot något. Yeah.. In your face mamma! Hade ffs körtelfeber med oanade biverkningar som gjort mig allergisk mot: parfym, damm och i viss mån även pälsdjur. Skitkul ;).Men allt detta beror ju på mina slemhinnor, (mysigt ord ens?), som tydligen är torra och därför överkompenserar. Jejje. Superbarn, jag ja ^^. Och då har jag liksom inte ens tagit upp min torra hud och överkänsliga hårbotten. Den är crazy jag lovar. Man får under ingaaa som helst omständigheter röra den med naglarna. Minsta lilla scratch och det är kört... :P

Vidare till något trevligare: ... ... ... .. Jag tänkte nog äta frukost nu. En rostad macka och en kopp kaffe. Funderade allvarligt på att sätta mig i soffan och slå igång ett spel. Borde egentligen fortsätta på Shadow Hearts, men jag är inte tillräckligt intresserad av det spelet känner jag :S. Iofs är jag supernära slutet i Magna Carta, 2/3 igenom Kingdom Hearts 2, och hälften igenom Final Fantasy 7, och på slutet av skiva 3 i Final Fantasy 8.. Och nybörjat på Final Fantasy 12 igen ;D. Såå typiskt.. Hehe
 Egentligen borde jag spendera lite quality time med Final Fantasy 10. Har ju ett jääävligt långdraget mission som jag håller på med.. Men då måste jag dra fram en guide så jag kommer ihåg exakt vad det var jag skulle göra. VIlket monster jag skulle bribe'a osv. Usch.. Nej.. Känner på en gång att jag vill inte just nu ^^. Kanske börja om från början istället? ;)
Men något blir det iaf. Fast jag lutar mot 8an just nu, men inte att fortsätta in på slutet.. Får se hur jag gör. Måste iaf ringa Mari.. Undrar om den räkan sover än?

Ta hand om er söthuvven ! ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Hah! In your face! Jag hade nyligt klivit upp XD

2009-01-28 @ 15:04:08
Postat av: Kubbe

Borde nog också gå å äta frukost... gick å la mig 07.00 :D

2009-01-28 @ 15:05:31
Postat av: Emma

Vad gjorde du uppe så länge Kubert? Ô.ô

2009-01-28 @ 15:34:19
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

såg film typ, sov 11h från måndag till tisdag så jag var inte speciellt trött när jag hade tänkt att gå å lägga mig så jag satt bara uppe och när kl var runt 0300 så kändes det onödigt att gå å lägga sig för att stiga upp 06.00 så jag bestämde mig för att inte fara till skolan :D

2009-01-28 @ 15:40:43
Postat av: Emma

I see. Sånt som händer ibland ^^. Vad händer i helgen förresten? :)

2009-01-28 @ 15:44:04
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

det hade varit tid för rollspel på lördag men det verkar som att niklas har fått förhinder med jobbet så jag har nå inget annat planerat än att kanske pille mig naveln eller husera hos Mattias beroende på vad som är mer givande :D

2009-01-28 @ 16:29:38
Postat av: Emma

Det där kunde ha varit en diss mot stackars Mats, om pillandet i naveln vinner ;). Vem vet, jag kanske t.o.m kan komma förbi och pigga upp eran tillvaro annars ^^.

2009-01-28 @ 16:32:51
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

Det får du fråga Mats om det är hans lägenhet :P

2009-01-28 @ 18:34:13
Postat av: Mats

Det ska nog gå bra :)

2009-01-28 @ 18:58:15
Postat av: Emma

Jag skrev ju faktiskt kanske, eller hur? ;)

Och så söt som jag är, det går inte att säga nej ^^

2009-01-28 @ 20:59:37
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0