Utseende & Min favorit från Lost

Nu är jag duktig och snäll och slänger iväg ett blogg-inlägg innan jag ska fara. Har just fixat mig klart. Måste säga att det är en väldigt söt look idag ^^. Vitt och rosa är färgtemat, detta gäller ändå ner till underkläderna ;). Haha, ska man göra något så kan man lika gärna göra det ordentligt, eller hur? :P

Nu ska jag bara plocka ihop lite så det inte ser allt för hemskt ut när man kommer hem igen. Men ville bara säga att jag hoppas ni har en trevlig fredag iaf :).

Btw... Denna killen är HET:

Eller rättare sagt, hans karaktär i Lost är het. Benjamin Linus. Så ond och såååå sexig ! Jag vet inte varför evilness är så sexigt, men det är bara det. Och denna kille, Michael Emerson, gör en helt otrolig rollprestation t.o.m när han ler så ser man i ögonen hur falskt det är. I like it ^^ Ond ond genom-ond och han gör mig totalt knäsvag ^^. Nästa gång kanske jag berättar vilken annan karaktär som får mig att dreggla ;).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Evul hotness! dräggel

Han är så het! Jag fattar inte O.O

2009-01-30 @ 15:59:43
Postat av: Mari

fricking hooot! droool

2009-01-30 @ 16:04:39
Postat av: Mats

Ben är mannen, så är det.

2009-01-30 @ 16:07:02
Postat av: Anonym

Ps: Insert fangirl screams ;D

2009-01-30 @ 16:08:28
Postat av: Kubbe

Njae... iofs så slutade jag se på Lost efter första säsongen så jag kan inte riktigt säga nånting om honom.

2009-01-30 @ 16:17:35
Postat av: Athena

haha de verkar spm ngn gilalr badguys?

2009-02-01 @ 13:33:30
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0