Wiie - !

För igår :).
Igår var det sällskaps-spel kväll med Mari och grabbarna som dom nu får heta :P. Det blev först TP, där jag förlorade STORT.. Haha.. Inget snille här inte.. Men vi skrattade gott åt frågorna.. Spelet är riktigt gammalt och flera frågor är bisarrt liksom svåra.. Like, who knows that?? O.o Mats ägde oss alla dock ^^.
Vi spelade även tp-music edition... 1990talet fram till nu.. Låter inte så svårt va? :P Vi hann igenom alla 100 frågar utan att nån fick dom 6kort som krävdes för seger..Yikes.. Men än en gång triumferade Mats för han hade iaf 5 kort om jag minns rätt ^^. Sen vart det tp killar mot tjejjer edition.. Haha.. Jag körde på killfrågor, och förlorade... Gissa vem som vann? Jepp.. Än en gång så var det ju Mats ^^. Kubert ,(yes, jag kommer skriva det hädanefter ;P), kom 2a i alla tp-spelen. Så grabbarna ägde tjejjerna ;).
Jag vann iaf när vi började spela kortspel :P. Kan tillägga att när kvällen var över så hade åtminstone alla vunnit i minst ett spel var. Så det är ju bra :).

Tack för en superbra kväll iaf. Det måste vi göra om ^^.

Btw! En av dom saker jag kommer komma ihåg bäst är Kubbes "stekare, stekare"- sång ^^. Haha! Lyssnar på Stirra Ner, (av Timbuktu), just nu.. Och allt jag tänker på är.. Stekare ! ^^ Haha.. Sååå klockrent ^^.

Hur många frågor kan det finnas? O.o

Kommentarer
Postat av: Kubbe

ZOMG det där TP måste du införskaffa :D, tack för en trevlig kväll förresten :P

2009-01-24 @ 16:20:36
Postat av: Emma

Jag tackar för stekare-sången ;). Det gick ju rykten om att du är blyg, men du är ju as-skön! ^^ hehe

2009-01-24 @ 16:35:09
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

:D

2009-01-24 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0