Wine night tonight :)

Ikväll blir det vinkväll med tjejjerna. Lustigt att jag som hatar tjejjer har en del tjejjkompisar.. Men en sak har vi gemensamt.. Vi hatar alla tjejjer! Det är nog det som förenar oss. Det lite smartare tänkandet som jag brukar säga ;). Vi kom fram till att det var den "manliga" sidan i oss som vi diggar. Den sidan som får oss att inse att dom allra flesta tjejjer är fucked up ^^. Ahja. Nog om det.

Ville bara berätta vad jag skulle göra härnäst. Har redan plockat undan från igår och diskat. Så nu ska jag sminka mig och sen blir det som det blir :). Jag har iaf bestämt mig för att inte gå ut. Så från 23 är jag ledig igen.. Känns lagomt konstigt ^^. Men men. Har bestämt mig för att det är dags att börja ta det lugnt.. Nästa helg är nykter ! Och helgen efter det har jag redan lovat bort mig på en inflyttningsfest.. Men efter det.. Då jävlar ska jag ta det easy på festarfronten.. Jag menar.. Inte en nykter helg på vadå 7 veckor? O.o. Folk påstår att det inte är bra för kroppen.. Jag är väl böjd att hålla med tror jag.

Men vi höres! ^^. Kram på er alla ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag joinar dig, behöver fokusera mer på att fixa lägenheten >_<

2009-01-24 @ 16:49:08
Postat av: K

sorry to say it, men du är extremt tjejig av dig. nästan hela tiden =) den som säger annat har noll koll!

2009-01-25 @ 12:31:09
Postat av: Emma

Jag har aldrig påstått annat. Jag är faktiskt den tjejjigaste av oss alla i det umgänge som jag syftar på här ^^. Men det betyder inte att jag inte har den smarta sida som jag också pratar om. För det har jag =)

2009-01-25 @ 14:45:49
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0