Woho ! :)

Jamen dåså :). Jag försöker verkligen att inte sova för länge. 12 är godkänt, right? ^^ Iaf om man jämför med hur det brukade vara när jag inte kunde sova ordentligt O.o

Igår blev jag jätteglad ! :). Varför kan man då undra? Jo för att lite roar små och ännu mindre roar Emma ;). Skämt åsido. Det var så enkelt att jag igår fick ett minneskort (4gb) till min PSP'a som jag fick i julklapp, (av samma person som jag fick psp'an av actually). På tok för snällt om du frågar mig. Så det enda problemet som återstod är ju dock usb-kabeln som man behöver. Men inte behövde det tänkas speciellt länge innan ett ljus gick upp. Det är ju samma kabel som man har till handkontrollerna till PS3an när dom ska laddas. Fiffigt ! :) Måste dock skaffa en egen när jag till slut tar mig ifrån denna lght. Men det är ett problem till senare.

Har än så länge inte hittat ngn videofil som stackaren kan spela upp. Men jag har spelat musik på den ! ^^ En låt för att vara mer exakt. Och när den låten var slut så var det tydligen "corrupted data" och gick inte att spela igen. Men framsteg har fortfarande gjorts :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0