Wooooosch !

Oj.. Tänkte hinna klämma in en liten uppdatering innan jag skulle iväg. Men har bara fem minuter på mig nu ser jag :P. Tur jag är klar i övrigt.
Har btw en lite ovanlig look idag. Ska nog försöka ta ett kort sen så ni får se. Har iaf för en gångs skull luggen framme. Den ni! Jag tycker inte om den .. Men ibland så måste man ju som. Haha.

Ska iväg på stan nu med Jennie och Mari ^^. Vi ska väl lalla runt och sen på systemet. Imorgon är det tydligen fest? Jag och Jennie har iaf bestämt oss för det. Men just eftersom vi har bestämt oss för det så går allt fel! Helt otroligt alltså. Får väl se vad som händer denna dag ;).

Ahja. Off I go! Måste på med ytterkläderna och bege mig ut i kylan. Har ju trots alls suttit inne 3 dagar. Lite frisk luft mår jag nog bra av ^^.

Puss och kram på alla ni söta ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0