Hej dååå !

Då gick tiden ut för alla er som var sugna på något från el stockholmo som jag kunde fixat åt er..
Nåja, det kommer säkert fler tillfällen.. Jag vet dock fortfarande inte vad jag ska köpa för manga.. Finns ju så jäääkla mycket? O.o

Ha det bra alla, vi sticker om drygt 5 minuter. Ska som sagt försöka uppdatera men kan faktiskt inte lova något ;).
Puss på er !

Den här bilden fick mig att tänka på Mari, (tror det är håret), blir ju som passande för att det är som vanligt Mari som kommer vara min partner in crime i Sthlm :).

Kommentarer
Postat av: Mattias

Och vi får inte glömma att mina drivingskills fick er till flygplatsen 2 minuter innan ni blev utan bagage.. Skills I tell you ;)

2009-07-01 @ 15:13:57
Postat av: Mari

Aaaw! Skitsöt bild! Klart man börjar tänka på mig ;)

Tror dock att det faller på håret ja, och lite av ansiktet XD



Mattias, en storslagen bilförare utan like!

...Kolla inte under mattan...

2009-07-06 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0