I'm crankyyy!

Som fan, vad är det med mig? O.o

Struntade i att fara och träna för att jag blev sur. Tog istället en dusch så nu är man då lugn och avslappnad igen. Alltid något :P. Mitt liv känns sådära lagomt stillastående för tillfället då man är "ledig". Vad fan ska man göra ?? Sommarlov back in the days var det så enkelt. Man for och badade, solade. Liksom bara allmänt chillade. Nu känns det som att man har mera krav. Jag vill ha mer ! Sen så är det ju faktiskt underbart att bara ta det lugnt. Så fucking trist att göra det själv bara. Jag är verkligen en sån där person som bara ääälskar att vara med andra. Ensamtid skiter jag fullständigt i, så länge jag får vara med dom som jag tycker om. Det betyder mest.

Många kanske inte förstår detta då det för dom är så naturligt att ha stunder för sig själva då man ska pyssla om sig själv och bara njuta av sitt eget sällskap and what not. Jag har massa ensamstunder, men lägger inte så stort värde på dom, dom finns bara där. Precis som alla andra delar av mitt liv. Livet är till för att delas, och inte bara med sin "kärlek", utan med alla människor som man älskar och tycker om och trivs med :). Vi är ju alla olika, så är det bara. Men jag älskar verkligen människor och sällskap så mycket. Kan verka konstigt med tanke på min osociala ådra.. Svårt att förklara det där, men umgänge är det som jag tycker om allra mest, det lovar jag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

spam o spam, njae

en fråga som följdes av ännu en fråga.

2009-07-13 @ 16:06:24
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0