In sthlm !

Jahaja.. I brist på engagemang har jag tyvärr inte uppdaterat.. Men jag har gjort annat ! :P
Har gått på stan varenda dag, och jag och Mari, mest Mari, har köpt en shit-load of manga ! Runt 20 böcker har vi nog lyckats köpa :P Det blev en del yaoi-manga, det är då "boys love"-manga för er som inte visste det. Kan ni fortfarande inte lista ut vad det är så handlar det om manlig kärlek ;). Ni ser i mangor är alla killar så söta att det gör inget om dom blir ihop med varandra istället x).

Jag har noterat en del saker med storstaden också, en hel massa som jag tänkt: detta ska jag skriva i bloggen ! Men kommer jag på något nu? Nej.. Inte för att jag riktigt ids heller så :P. Ska dock försöka att göra en proper uppdatering när jag kommer hem, eller rättare dagen efter. För dagen då jag kommer, då har jag saker att göra ! I kid you not.. Mer om det senare.

Nu är det så här att jag ska snart iväg på bröllop! Yaaaay ! Så vi säger så här:

Grattis  Allan, Mattias, Granberg på bröllopsdagen !

Man får ju hopp på riktigt när den karljäveln äntligen lyckats stadga sig helt ^^. Ååh, det är så romantiskt med bröllop! Jag är ju rätt tjejjig av mig så allt jag tänker på är bröllopsklänningar, bröllopslöften och blommor.. Det är rosa, det är vitt, det är fluffigt och det är mjukt, det är kärlek ! Puss på er denna fin fina superfina dag !! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Ser ju oförskämt ut om jag inte grattar också XD



Grattis Granke och Anneli!! :D



Hoppas jag stavade hennes namn rätt *blush*

2009-07-09 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0