Min resa till Sthlm:

Dag 1: Kom precis i tid till flygplatsen, enligt Mattias är det tack vare honom, jag vill nog påstå att det är trots honom ;). Flygresan var väl som väntat, men jag fick satans så ont i vänstra sidan av huvudet, inte kul! That's why I hate flying. Vi landade och eftersom att mitt namn är Emma så får jag ju någon jäkla gubbes ryggsäcks-"strap" i ögat, yay ! >.<. Jag och Mari fick hämtning av broder Thomas och fick veta att det kostar minsann 60kr att stå på Arlanda flygplats i 30 minuter, det om du frågar mig är helt sinnessjukt O.o. Vi bestämde oss för att gå på stan samma dag och inhandla lite böcker, jag köpte även Mattias grejjor :).
Detta är då Thomas, dålig bild.. Men whatever ! :P

Dag 2: Ännu en dag för att bege sig på stan där vi köpte mera böcker. Hittade en del andra roliga saker också :P.

Den mossiga cykeln som Mari oroade sig för skulle försvinna över en dag i September var bevisligen fortfarande kvar ;D

Mari försökte rädda en tillfångatagen gran O.o

Jag köpte två mangaböcker :).


Dag 3: Thomas joinade oss på stan och vi hjälpte han köpa en ny slips + en skjorta till bröllopet. Jag hittade även lite nördsaker som jag bara blev tvungen att ha !
Me likey ^^.

Vi slutade dagen med att äta på ett sushi-ställe.. Kan bara säga en sak, rå fisk är inte riktigt min grejj !
Jag åt lite av varje :).
Mari åt sushi

Sen dag 4 var ju dagen för bröllopet ! Det var awesome ^^.

Thomas var stilig :).

I was pretty in pink ^^.

Mari var charmig i blått :).

Det lyckliga brudparet; Annelie & Mattias :D.

Söndag hände det inte så mycket alls och igår for jag som bekant hem, så det var nog allt jag hade att säga om denna sthlms-resa iaf.. Ha en bra dag alla ni huvven ! ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Det var väldigt roligt må jag säga och jag såg ju hemsk ut i bilden! >_< Me hate :(

2009-07-07 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0