Sommar-update :)

Visst är det skönt med sommarlov? ^^

Hej och hå alla, nu var det ett tag sedan man skrev. Detta är inte på grund av att jag inte haft något intressant att skriva, det har funnits massor, jag lovar ;). Utan det var mera på grund av att det jag tidigare skrev, visst är det skönt med sommarlov?

För att avverka några punkter:

* Livet:
Ser ungefär detsamma ut. Njuter av sommaren men längtar tillbaka lite till skolan. Umgås då och då med mina kära vänner, det är skojj! Annars nördar jag mig som vanligt med Mattias. :).

* Kärlekslivet:
Här händer det grejjor, mer om det ngn annan gång. Det är inget dåligt iaf !

* Övriga livet:
Mattias är seg som ett arsel, men han fortsätter lova att han ska gästblogga. Stay tuned for that ^^. Har även lyckats uppdatera karlslokens garderob rätt ordentligt, gick lös på Cubus rean, massa najjs! Så jag har köpt honom 2 skjortor, 2 t-shirts, (en var inte på rea men billig ändå), en kofta, ett par jeans och en tröjja. Allt detta på 500-något-kr. Inte illa pinkat, eller hur?? Borde fota han i de nya kläderna och visa. Ska tänka på det ! :)

* PDOL:
Får vara en egen punkt för det är väl den största händelsen under sommaren, (inte i mitt liv men ni fattar nog vad jag menar ;P). Kan sammanfatta den så här. Jag var inte taggad, det kändes dyrt. Var ute en dag, (lördag), och endast i ca 2h. Wow va? Det jag gjorde mest under PDOL var att äta, hann avverka Langos, Souvas och en fläskfilémacka under fredag/lördag. Kan nämna att de två sistnämda hann jag fann äta under de ca 2h som jag var ute på lördagen. Det kallas skills ! :P Men jag hade kul ändå, jag säger inte att det var trist. Själva pdol-grejjen var ju dock kanske inte så jippie-yay men umgänget var som vanligt GULD! :)

Denna bild är dock inte tagen under pdol, but I like the people in it ^^.

Nu vet jag inte om jag kommer på så mycket mer att säga. Jag trivs med livet iaf och hoppas att ni gör detsamma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0