Vet ni vad ??

Jo så här är det, jag har övertalat Mattias att gästblogga då och då ;D. Det vill ni inte missa, tror jag.. Eller tja, karln är rätt bra på att svammla. But I know you like him, så likest att låta han få svammla på. Han kommer även att ta med bilder som han tagit själv på saker han finner intressant/roar honom för tillfället. Förhoppningsvis kan jag få honom att skriva första inlägget snart ^^.

Sitter för tillfället och dricker en  kopp kaffe, (kom igång sent idag, fick halvslumra till 12.30 O.o), tänkte även avnjuta en very chokladig chokladkaka från Ica's egna märke. Det är belgisk choklad, både mörk, vit och mjölk, iz awesome I tell ya ! :)

Ni får ursäkta att jag inte hade något intressant att säga, det blir så ibland bara :P.

Men ni får ha det så bäst så länge ! Puss !


Kommentarer
Postat av: Mari

Vi väntar med spänning O.O

2009-07-12 @ 13:47:11
Postat av: Carl-Robert

Att själv ha jobbat ihop pengar och betalat räknas alltså inte. Eller?

2009-07-12 @ 23:43:35
URL: http://freudianslip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0