After midsommar

Lever alla fortfarande? :P

Det har varit en spännande helg måste jag säga. Festade fredag-lördag, dock så var det rätt lugnt på lördagen. Det blev dock en hel del kalabalik för vissa, det är ju som lite trist. Förutom det så hade iaf jag kul ! ^^
Jag hann få fina komplimanger och surra en del med nya människor. Dock så har jag ju då lyckats med en grejj som inte många människor lyckas med. Jag har ju då ett skärsår på högra foten som blivit infekterat. Igår blev det så illa att jag inte längre kunde stödja mig på foten och det kan jag än i dag inte heller göra. Det gör ont som fan. Jag skuttar fram som ett litet mångo nära tårarna hela tiden om jag måste på toan. Annars är jag rätt stilla.. ja inte stående men sittandes :P. Jävligt typiskt.. Jag är handikappad >.<. Får väl som bara hoppas att det går över snart O.o.

Hur har helgen varit för er andra dårå?

Kommentarer
Postat av: kjellan

Bra att du hade kul iaf. Passa på medans du är ung. När du blir sådär föråldrad och dement som jag så orkar man bara med en halvkväll, typ :)

2009-06-22 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0