>.< Awesome >.<

Vid typ 7 imorse somnade jag för första gången.. Väckarklockan väckte mig 10.00. Jag har bara en sak att säga: Jag är trött ! ;P Kan ju som inte hjälpas dock, det är bara att ihop. Ska iväg till skolan snart och skriva ett prov i Svenska. Det är mitt sista prov i svenskan och mitt näst sista prov överhuvudtaget. Sista provet skriver jag imorgon för Samhälls. 2 inlämningar kvar också varav en är 2/3 klar och den andra opåbörjad.. Hur ska detta sluta?? Vi gör ett sista ryck idag och gör klart allt, skriver sista provet imorgon, sen väntar härlig ledighet ! :D

1 vecka kvar till Sthlm nu, har ni kommit på något som ni är sugna på? Jag ska iaf köpa saker till Mattias. Så bara säg  till om ni är sugna på något ;).

Idag kommer jag, som ni nog förstår, inte vara speciellt social. Efter imorgon dock, då jävlar ! :) Ta hand om er huvven ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Ta hem ett Nobelpris till eru snäll

2009-06-24 @ 14:19:33
Postat av: Emma

Du kunde inte bett om något realistiskt ? ^o)

2009-06-24 @ 15:14:32
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0