Dagens topic är ... ja vad är det?

Jag är ganska säker på att jag hade något jag tänkte skriva om idag? Sidan har ju varit nere så nu har jag totalt glömt bort det O.o

Jag är hursomhelst fortfarande rätt stressad över skolan. Nu återstår 2 prov och 4 inlämningar. Var egentligen tänkt att jag skulle skriva ett prov idag, men hade inte mina böcker här, typiskt >.<. Det återstår faktiskt bara 4 skoldagar och då ska allt vara klart, det ni ! Jäklar också vad rolig denna helg kommer vara. Har ju dock ingen annan att skylla på än just mig själv så det får jag väl också göra. Jag har dock lärt mig min läxa, till hösten ska jag definitivt vara mera tidseffektiv och faktiskt få saker gjort på helgerna istället för att spara allt till slutet. Det är döds, det kan jag lova ! :S

Kommer dock påminna er folk i varje inlägg nu i två veckor att är ni sugna på något från Stockholm, säg till så ska jag försöka fixa det. Denna tjänst gäller även bekanta, så var inte rädda för att fråga ! :) Det är ju inte som att jag har så mycket bättre för mig x). Plus att gamla stan och scifi-bokhandeln mer specifikt är alltid the main event av Sthlmsresor :D.

Nu ska jag dock ta det lugnt för kvällen, har skrivt klart ett arbete plus påbörjat ett annat. Blir förhoppningsvis klar med ett arbete imorgon. Har även lektioner på morgonen och en dejt med världens bästa kompis, så det så ! ^^ Jag klagar dock inte, har man satt sig själv i en pissig situation så är det bara att bita ihop och offra kvällen för skolarbete. Kommer dock känna mig jävligt nöjd när jag är klar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0