En dag närmare avgrunden..

Eller friheten. Beror ju på helt hur man ser på saken :). Jag ser fram emot att bli klar med skolan för nu, men samtidigt är det rätt tärt med allt som man faktiskt har kvar innan man får njuta av en månads totalslöande.

Inte länge kvar nu alls innan det bär iväg till Stockholm, 2½ vecka. Kom i håg att om ni är sugna på något som finns i storstaden så är det bara att ni hör av er så ska jag försöka fixa det när jag är där :). Jag kommer ju hänga en del på SciFi-bokhandeln i vanlig ordning och ett par andra mysiga ställen ^^.

Annars då? Ska ta itu med ännu ett arbete och sen ska jag plugga till ett prov som jag har imorgon. Men sen efter det är jag iaf klar med en kurs av 4 iaf :). Alltid något !

Ni får ta hand om er sötisar, puss ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0