Era lata jävlar !

Nu rör vi på oss lite granna ^^.
Vad snackar jag om nu då? Jag har ingen aning. Men att skriva rubrik är inte alltid lätt ska ni veta !

Har just kommit ut ur duschen så nu fryser jag lite granna. Får dra på mig lite kläder så är den situationen löst. Sen ska jag över till min maami för mitt paket har kommit - superyay! Är så glad. Har behövt en ny mobil ett tag och kameran som jag köpt är bara bonus. Ska ta ett kort på min kära nya älskling sen när tillfälle ges, men kan ju som inte fota min egen kamera så den får jag nog lägga upp en bild på från internet :P

Kollade just upp den och tror faktiskt inte att jag får den nu.. Dom har säkert delat upp det.. Ahja. Så länge som jag får mobilen så ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0