Härliga Fredag !

Och idag hade jag bara en lektion, det var najjs. Min samhälls-lektion började dock mer som en arkeologi-lektion där vi diskuterade bronsåldern? Lagomt skumt det dära ^^. Men som vanligt var det iaf en mycket intressant lektion som idag handlade om vårat statsskick och allt det dära :). Jag diggar iaf våran monarki, hellre en kung än en president iaf ! ^^

Nu är jag hur som haver hos Mari. Fixar lite grejjor. Har saknat min dator som fan. Kändes så skönt att se sin egen bakgrund, ikoner and so on. Måste fixa den här datorsituationen snart för jag kan inte leva utan min älskling ^^. Och nej jag tycker inte det är ett dugg konstigt, hemma är där hjärtat och datorn är, så är det bara, och just nu är min dator och mitt hjärta på två olika platser så det blir som lite fel O.o.

Imorgon ska vi fira Mari med en liten fest, jag ser fram emot det faktiskt. Mycket bra anledning på att ha på mig min nya söta röda klänning ! :D Då blir det att dricka White Russian, köra lite suparspel, och kanske t.o.m lite Singstar?

Men ni får ha det så bra alla ni över helgen. Nu ska jag hem där hjärtat finns ;).


Lite suddig kanske men detta är iaf min lilla vodoo-docka som ska hjälpa en fånga kärleken, visst är han söt? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0