Hur mår vi idag dårå?

Jag kan börja berätta.. Min fot är bättre, yay, men fortfarande öm så tänkte inte gå några längre sträckor idag inte ^^.
Annars så är det same old, har skolarbeten att göra. 3 inlämningar och 2 prov kvar. Vi närmar oss slutet med stormsteg !

Och nästa vecka blir det ju som bekant en sthlmsresa också :). Kan ju påminna er än en gång, ska ni ha något så säg till :).

Har börjat se på Elfen Lied igen, nästan halvvägs igenom serien nu. Den serien är så underbar. Vacker, dramatisk, sorglig, intensiv och rörande. Jag rekommenderar verkligen superstarkt ! Finns bara 13 avsnitt, (+ ett specialavsnitt). Se !

Tror inte jag hade så mycket på hjärtat faktiskt annars. Är lite småtrött men tänkte väl försöka komma igång snart med en inlämning, denna gång till Psykologin ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0