Idag är vi glada :)

Idag har Emma:
* Njutit av att inte ha något som måste göras till skolan. Sjuuukt jävla skönt :P.

* Testade spela Shadow Hearts, var ett tag sen, kan lugnt säga att jag helt tappat greppet, nåja, får väl återkomma till det någon gång så att man kan spela klart det, har ju faktiskt hunnit en bra bit in i spelet.

* Har även packat min väska, blev liite mer än halva, så har plenty of space för inhandlade saker så att det inte blir som sist då man fick tvångsmata den med saker och sitta på den för att den skulle gå att stänga.
Har på bara en dag och en halvtimme till och med lyckats få hela 10 applåder på poeter.se, det kallar vi starkt jobbat ! Har endast varit medlem i 4 dagar och har redan fått sammanlagt 20 applåder, inte illa pinkat alls måste jag nog säga :).

* Nostalgiskt myst framför Kingdom Hearts för det är ett riktigt mysigt spel. Spela det och myyyyys ! Helst på kvällen, faktiskt helst på vintern, såååå mysigt :D. Nog om det nu...

* Det var allt jag har gjort idag. Snart blir det mat och se Sarah Connor Chronicles, gillar det faktiskt än så länge ^^.

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0