Jag är så kär !

I min nya mobil. Den är söt, gullig, charmig och heeeelt underbar ! ^^
Jag tror aldrig jag gillat en mobil så här mycket, men det är klart, spenderar man över 2000kr på en telefon så är det nog säkrast att man tycker om den :). Jag gillar även min nya kamera skarpt, även om den ser nästan lite för lila ut och inte riktigt så rosa som jag tänkt ^^.

En bild på min mobil får ni här, (tagen från internet);

Jag har då köpt den första, den vita, men har redan bytt skal till nummer 4. Man fick med ett extraskal, och så kan man både köpa nya / designa sin egen. Kul va? Ska definitivt satsa på att designa något sött och rosa att ha som skal i framtiden, ska bara kolla upp hur mycket det kostar. Är inte miljonär än ! ;D
Och detta är då Sony Ericsson w508, and they kick ass ! :)

Har varit duktig idag och skrivit grammatik prov, satsdelar. Reflekterar nu hur ofta jag skriver fel, dock oftast med flit för att jag vill att texten ska se ut på ett speciellt sätt. Punkter skapar sin egen sorts dramatik, håller ni med eller är jag helt skum i bollen? ^^ Jag vet att det andra svaret stämmer nog bäst. Jag är rätt svammlig men jag har iaf hjärtat på rätt ställe som vissa skulle uttrycka det xD.
Har även läst ut min bok till svenskan och tänkte nu, snarast, påbörja min bokrecension. Drygt 2 veckor kvar av skolan med 4 prov och 5 inlämningar O.o. Så det är bara att lägga på ett kol !

Vi hörs sötnötar, puss på er !

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Grammatik? Va e d? Går det att äta? :D

2009-06-10 @ 23:35:06
Postat av: Evelina

Jag tyckte det var en riktigt nice mobil. Blir lite avundsjuk nu ^^ Lycka till på proven! :D

2009-06-11 @ 20:54:41
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0