Jag dog ! .. Nästan iaf O.o

Hej hej och hallå :)
Lyckades dra på mig ngn slags infektion i halsen i helgen och har legat däckad i 40 graders feber + frossa. Yay.
Febern drog sig tillbaka igår, men kroppen kände sig redigt sliten efter det så var typ halvdöd hela dagen. Är bättre nu men känner mig inte alls kry, fick skjuta på planera att skriva prov idag på skolan. Typiskt.
Men efter ytterligare en dags vila och bra mat så kommer nog energin att komma tillbaka :).

Fick även i helgen min första kommentar på mitt skrivande, yay på riktigt :).
För er som inte kommer ihåg så finner ni början på min bok här -> http://www.kapitel1.se/emma2/maiden

Nu ska jag placera mig lite närmare fönstret för det är varmt som sate här, sitter i bara trosor och långsamt ugnsbakas till döds.. Jisses. Men nog är det rätt skönt att sommaren är här ^^.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mari

Nice nice ^^,

2009-06-02 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0