Jag funderar..

Hej och hå alla ! :). Hur står det till?

Med mig är det iaf rätt bra, sitter och skriver på ett svenska arbete. Hjältesynen under antiken, medeltiden och idag. Har väl kommit omkring halvvägs. Mest analys och diskussion kvar. Vilket lördagsnöje va? Det måste ju som göras så jag klagar inte egentligen, tar inte allt för lång tid iaf. Vad skulle man annars gjort just nu? Iofs upptäckte jag just att det ser ut att vara fint väder.. Men men xP

Btw, till er människor som brukar använda google till att söka fakta och information, det finns något som jag stör mig på så himla mycket ska ni veta. Tänkte kolla om ni håller med. Jag tycker att nuförtiden när man söker efter något så får man ofta fram flera sidor av bloggar ! >.< Det är för fasiken inte fakta. Det var typ omöjligt att hitta något om 40års kriser eftersom ett x antal människor hade ju berört det ämnet i sina bloggar. Det är störande ! Kan tycka att dom ska uppdatera google lite så att alla dessa bloggsidor, blogg.se, blogspot and so on hamnar separat.. Typ "hej jag vill söka på bloggar" är separat. Vad säger ni, har ni haft det här problemet eller är det jag som är för dålig på att söka? :P

En till sak.. Vad händer idag? ^^

Kommentarer
Postat av: Kubbe

HAHA najs bild :D

2009-06-20 @ 16:39:25
Postat av: kjellis

http://i42.tinypic.com/9u6ejt.jpg :D

2009-06-21 @ 05:48:19
Postat av: Emma

Gustav ! Fan vad coolt ;D

2009-06-21 @ 14:44:22
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0