Jag skriver nog inte allt för ofta

Men antar att jag har varit busy? :P Kommer inte på någon vettigare förklaring iaf.
Tänkte precis sätta mig ner och skriva färdigt min sista inlämning, dock 3 dagar försenad, men så blir det ibland ! :)

Har fått fin feedback på vissa av mina dikter på poeter.se, sjukt nice, så jag är glad ! :) Ska försöka fortsätta lägga upp dikter regelbundet där, just nu lägger jag bara upp gamla verk, men har ju som inte direkt skrivit mycket på senaste tiden heller så ^^.

Stockholm är bara 3 dagar kvar, så det börjar bli sista chansen att säga till om ni är sugna på något därifrån, och då menar jag något REALISTISKT :P. Till Mattias ska jag iaf köpa en bok + lite färg så han kan börja nörda sig igen med sina små figurer ^^.

Ha det bäst alla ni för nu ska jag skriva tills jag blir jävlat säkert klar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0