Skola and EU and such :P

You shall be pleased to know that I'm alright know :). Sjukdomen och spåren efter den är nu borta, så nu är jag på G igen. Var uppe rätt länge igår och såg American Beauty och skrev mina anteckningar om käre Lester Burnham, denna underbara man i sin 40års kris ^^. Han är rätt charmig, medge? Det ska då bli ett psykologiarbete om detta, ska analysera hans personlighet och varför han gör som han gör. Tror det är någorlunda simpelt iaf :).

Var hur som haver idag på skolan för första gången på ett bra tag. Det kändes bra :). Att diskutera penis-avund med sin psykologilärare när man är själv där är dock lagomt skumt, det kan jag lova ;D. Däremot diskussion om valet till EU-parlamentet var väldigt intressant ^^. Visst kommer alla ihåg att rösta nu på söndag? Det är faktiskt jätteviktigt ! Så mycket som upp till 80% av kommunens arbete styrs indirekt eller direkt av EU-direktiv, tänk på det! Så den som tror att EU's arbete inte angår oss så mycket tror helt fel, det är helt tvärtom, det påverkar oss massor!
Ni får ursäkta val-propsan, men jag tycker iaf att det är viktigt att folk förstår vikten av att rösta nu på söndag ^^.

Ha en bra dag, det ska jag, ska på bio sen och se Terminator, yay me ;) Eller rättare sagt, yay Matti ! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Terminator vad bra ;)

2009-06-04 @ 22:47:03
URL: http://jennahh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Var bra menar jag ^^

2009-06-04 @ 22:47:24
URL: http://jennahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0