Snart äre midsommar ! ^^

Och jag är mest sugen på att se Kung Fu Panda, det är på grund av att jag till skillnad från er är fullständigt normal och inte ett dugg psycho ! ... ... ... *host* ... ... ...

Hur som haver.. Kom just hem från Elin, lika underbar och charmig som alltid när hon klöser sårskorpor i näsan ^^. Men det är faktiskt ett fint minne/tradition när det kommer till Elin, jag lovar :P.
Jag och Elin som ibland är på ungefär samma nivå när det gäller normal har mumsat på varsin pirog och sett Kirikou, för den som undrar vad Kirikou är så råkar det faktiskt vara typ världens bästa film... och den bängaste, det svär jag på! Jag rekommenderar den starkt iaf, förutom om man är hög, tror det blir risk att saker och ting spårar ur totalt annars. Tänker då främst på diverse psykoser som kan inträffa O.o.
För extra nöje bör man även lyssna på Kirikoulåten på danska. Så där har ni iaf veckans filmtips från Emma et Elin ^^.

Tror det sammanfattar min dag ganska bra.. Fick veta att jag fick MVG på mitt samhällsarbete, det är ju najjs :D.

Ha det bäst alla och trevlig midsommar om jag inte skriver imorgon ! Puss !


Kirikou filmomslaget och även en bild från spelet som jag just upptäckte existerar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0