Studenten , idag ?!

Jamen hej och hallå. Gud vad kul för er iaf. Själv har man ju som tidigare sagt en del kvar att göra ^^.

Hur många av er tog studenten ? Vore kul att veta.. Jag tog studenten men ändå inte riktigt.. Hade inget slutbetyg och bestämde mig för att skippa studenten. Tyckte mest att det var ledsamt att sluta. Jag ville fortsätta. Jag älskade att gå i skolan och jag älskade min klass, helt underbara människor ! :) Så studentfirandet lockande inte speciellt mycket, det var därför jag inte gick. Plus att jag hängde med Emmelou som inte tog någon student. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde förutom att löka och supa. Men det var trevligt det med :).

Idag är verkligen en sån där dag då man inte känner för att göra något skolarbete what-so-ever. Jag har visserligen gjort ett prov idag och surrat med min svenskalärare om både ett prov och en inlämning som ska göras/vara klara nästa vecka. Jag känner dock absolut inte för att skriva klart min romanrecension eller påbörja något annat arbete. Dock ska jag mejla iväg två arbeteten som varit klara sen förra helgen men som jag känt mig osäker på. Det återstår dock fortfarande 5 inlämningar att göra färdigt på två veckor. Så resten av helgen ska jag väl försöka göra minst 2-3 stycken iaf. Vi satsar högt och hoppas på att vi inte landar hårt ! ^^

Får se vad som händer och sker denna kväll, personligen är jag sugen på film och chips! :)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Studenten... det var länge sedan man tog den, kommer knappt ihåg :P

2009-06-12 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0