Tv, mobil och skola!

Ser just nu på Greys Anatomy, inte världens smartaste dock. Lipar som en bäbis för tillfället. Jisses, jag tål verkligen inte sorgliga serier O.o.

Ska snart iväg och hämta ut min nya mobil iaf, som jag har längtat ! Givetvis så är det ju en Sony Ericsson, jag är trogen mitt favoritmärke ^^. Så det ska bli kul att utforska den. Men det får jag inte göra allt för länge, har trots allt skolarbete som väntar.

Ska skriva klart 3 inlämningar och göra 2 prov denna vecka, kan tillägga att jag även skrev ett prov idag. Ordklasser, gick inte så värst bra eftersom jag inte pluggat alls, och då menar jag verkligen inte alls. Jag vet vad ordklasserna heter iaf men resten gissade jag hej vilt. Undrar inte om min lärare kommer få sig en smärre chock av allt som jag blandat ihop x).

Men nu åter till min kära serie. Vi höres ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0