Uppmärksamhet tack !

Jag älskar den verkligen ;D. Seriöst, vem gör inte det? Jag söker den dock för bekräftelsen. Även om man är legendariskt sämst på att ta emot komplimanger så är det något som är rätt så underbart när främlingar ger en en. Folk jag känner, irl? Det är nog fasiken det jobbigaste. Finns ju som inget annat att säga än tack, och ett tack känns ofta otillräckligt. Håller ni inte med?

Blev just medlem på en sida för "poeter", (man kan lägga upp andra texter än bara poesi). På typ en halvtimma har jag fått tre "applåder", det betyder att det finns personer som tycker om mina texter. Personer som inte känner mig, som inte måste säga att dom gillar dem, men gör det ändå. Jag blir sååå glad ! :D Ni förstår nog inte. Som tidigare sagt, jag lever för mitt skrivande, det är min dröm, min livslust, min passion, min glädje och min sorg. Så bekräftelse på den fronten är värt så sjuuuukt mycket ! ^^

Nu måste jag plugga... Surt >.<. Vi höres, puss på er sötnötar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0