Nu är det nära ! :)

Imorgon drar jag iväg till Stockholm. Blandade känslor angående det dock. Givetvis så kommer det vara hur kul och mysigt som helst att återvända till sin födelsestad och hälsa på brorsan, gå på bröllop och besöka affärer som har massa skojj som inte finns här :). Men jag kommer sakna alla, fakiskt. Folk kan klaga på denna stad hur mycket dom vill men jag tycker det är mysigt här och jag älskar mina vänner som finns här. Vi har så jävla mycket kul så inte fasiken spelar det någon roll vars vi är ^^.

Folk som klagar känns ofta i mina ögon otacksamma.. Ja menar, det hade ju kunnat vara sååå mycket värre? Kunde bott i en redneck-håla i U.S.A där knappt hälften kan läsa och det inte finns någon sexualundervisning och bara massa jävla kristna moralkakor som man tvångsmatas med varje minut av varje dag :P.

Undrar ni varför jag nämner sexualundervisning? Tjaa.. Det hör väl ihop med det kristna antar jag? Eller så svamlar jag jag på tok för jäkla mycket. Det sistnämnda stämmer nog rätt bra ^^.

På tal om annat..  Ha en bra dag alla ! Ska försöka uppdatera medans jag är borta :P



  ▲
▲ ▲ Jag har en triforce, har du en triforce? Nörderier är det bästa som finns ! :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Älskar bilden :D



Och ja.. hellre Piteå... -_- XD

2009-06-30 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0