3 saker

Tre namn som du har:
1. Emma
2. Pemma,Slemma? ;D
3. Syster Eld

Tre namn som du har använt på internet:
1. Paine
2. Aeonis
3. Aeo

Tre saker du har gjort den senaste timmen:
1. Duschat
2. Städat
3. Klätt på mig :P

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Min kropp
2. Mina psykiska problem
3. Att jag älskar så lätt och villkorslöst

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Stockholm
2. Piteå
3. Typ Älvsbyn, därikring iaf ^^

Tre saker som du är rädd för:
1. Mörker
2. Insekter
3. Livet O.o

Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Jeans
2. Tubtopp
3. Hoodtröjja

Tre viktiga saker som du äger:
1. Min dator
2. Min älskade iPod
3. Ps2an måste jag nog säga ^^

Tre av dina favoritband:
1. Linkin Park
2. Coldplay
3. Dashboard Confessional

Tre saker som gör dig glad:
1. Musik
2. Kärlek
3. Mina vänner

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Make this go on forever - Snow Patrol
2. Lonely - Deep Spirit
3. You Make It Real - James Morrison

Tre saker du ångrar:
1. Orkar inte ångra saker..
2.
3.

Två sanningar och en lögn (inte nödvändigtvis i den ordningen):
1. Jag har en My Little Pony ritbok
2. Jag tycker jag har förtjänat det lidande jag upplevt i livet
3. Jag blir lätt sårad

Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Ögonen
2. Magen
3. Bröstkorgen

Tre saker på insidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Intelligens
2. Uppkäftighet/dryghet
3. Självsäkerhet

Tre saker som du inte kan göra:
1. Blunda med ett öga
2. Simma tillräckligt bra för att ta simdiplomet >.<
3. Rulla tungan

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Glädjen från min barndom (upp till ca 5-6års ålder)
2. Alla dagar i köket med vänner, cigg och skitsnack till tusen ^^
3. Min bror

Tre saker du önskar dig:
1. En bättre kropp!
2. Mer tid, till allt
3. Saker som gör mitt liv lättare, t.ex. en laptop ^^

Tre saker som du gillar att göra på fritiden:
1. Skriva
2. Spela
3. Umgås

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Få en massage
2. Att kvällen ska kunna gå att rädda..
3. Gråta, men då förstör jag sminket, så det ska jag inte göra!

Tre saker som du vill bli:
1. Smalare
2. Smartare
3. Publicerad författare

Tre ställen som du vill besöka:
1. Japan
2. Italien
3. U.S.A

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Gifta mig
2. Skaffa husdjur
3. Leva lyckligt i minst 50 år! :)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Tre namn som du har:

1. Kubbe

2. Sorix

3. Grymoq



Tre namn som du har använt på internet:

1. Sorix

2. Grymloq

3. Xiros



Tre saker du har gjort den senaste timmen:

1. Sett på film

2. Kört bil

3. Startat datorn



Tre saker du inte gillar med dig själv:

1. Min kropp

2. Min blyghet

3. Osocial



Tre städer som du har viss härkomst från:

1. Stockholm

2. Piteå

3.



Tre saker som du är rädd för:

1. Bli levande begravd

2. Dö ensammen

3.



Tre saker som du har på dig precis nu:

1. Mjukisbyxor

2. WoW-tröjja

3. Omaka sockar där den ena har ett stort hål



Tre viktiga saker som du äger:

1. Min stationära dator

2. Min laptop

3. Min säng



Tre av dina favoritband:

1. Har inget

2.

3.



Tre saker som gör dig glad:

1. Min dator

2.

3. Mina vänner



Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Ingen just nu

2.

3.



Tre saker du ångrar:

1.

2.

3.



Två sanningar och en lögn (inte nödvändigtvis i den ordningen):

1.

2.

3.



Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:

1. Beror på personen

2.

3.



Tre saker på insidan som du tänder på hos det motsatta könet:

1. Intelligens

2. Humor

3. Nördighet :D



Tre saker som du inte kan göra:

1. Framlängesvolt

2. Baklängesvolt

3. Slicka mej själv på armbågen



Tre saker från det förflutna som du saknar:

1. Mitt supernintendo

2.

3.



Tre saker du önskar dig:

1. En stadig inkomst

2. Mer tid, till allt

3. Flickvän



Tre saker som du gillar att göra på fritiden:

1. Datorn

2. Spela

3. Umgås



Tre saker som du verkligen vill precis nu:

1. Att min nya dator börjar fungera

2.

3.



Tre saker som du vill bli:

1. Miljardär

2. Smartare

3. Datorspelsutvecklare





Tre ställen som du vill besöka:

1. Japan

2. Nya Zeeland

3. U.S.A



Tre saker du vill göra innan du dör:

1.

2.

3. Leva länge

2009-03-20 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0