And off I go!

Good morning!
Slänger iväg ett kort inlägg innan jag går. Vaknade 08.40, hade sjukt svårt att få upp ögonen, men det gick så jag klev upp redan 08.42, jepp, jag gillar att hålla koll på tider :P.
Har sett mig själv i spegeln, jag har väldigt mörkt hår nu O.o. Men det är säkert snyggt som sate, måste bara vänja mig. Och yes, jag kommer fortfarande ihåg att jag ska ta en bild :). Men nu måste jag packa det jag ska ha med mig i väskan och sen kila iväg till skolan, ska inviga mina nya hörlurar ^^. Jag älskar dom verkligen så -v-. Hade likadana förut, men lyckades ju på något vänster och vis spränga dom... Där ser man.. Och sen dog dom. Den norrländska kylan blev för mycket för stackarna. Men det är ju varmare ute nu så + att jag lärt mig att ha sladden innanför jackan, den blir så roligt stel annars x).

Vi höres senare ^^. Kram på er !


♥ Älskar du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0